قديم 09-09-2010, 06:13 PM
الصورة الرمزية Injection
Injection Injection غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان يعيش و يتعايش
التخصص العملى: تانية تجارة
هواياتي: Everything

Injection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond reputeInjection has a reputation beyond repute
افتراضي رد: "ريحت" على عربية حد قبل كده؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sherif ride مشاهدة المشاركة

فعلا اكتر حاجه بتنرفزنى الوقوف على مطلع او اول كبرى خصوصا انى معنديش فرامل يد و و أنا لسه بتعلم ريحت على عربية كرولا قديم بس دمرتله الشبكه و لعبتله فى الكبوت علشان عربيتى عالية جدا عن وش الكورولا القديم
بس بعدمنها حلفت انى ما اريح بالعربية تانى و ختها فى يوم بليل فى حته كلها مطالع و عملت الصح و الحمدلله جابت نتيجة!!و بوقفها بالدبرايخ على الاول !!
بس كده موتور العربية يتعب صح ولا عادى؟
لا ياباشا لا يتعب ولا حاجة, الحركة كلها على بعضها مبتستغرقش ثانية, المهم أنك متخليش الموتور يبرجل منك وأول ما العربية تستقر تدوس بنزين.

والطريقتين بتاعة فرامل اليد والبرياج الأثنين صح,وأنا بعمل زيك برضه لأن مفيش فرامل يد, بس بصراحة عمر مالعربية أتزحلقت منى على كوبرى.

وربنا يباركلك فيها و يبعد عنك المطالع والكبارى.

حكمة الشهر: ذاكر تنجح, غش تجيب مجموع

عذرا لقلة تواجدى بالمنتدى, تجارة بقى وأخر شهر بتاع الشغل كله.