قديم 07-09-2010, 08:06 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: "ريحت" على عربية حد قبل كده؟

انا اول ما شفت الصوره كنت مجهز رد اااااااااااد كده علشان اكتبهولك و اقولك انك فاهم الترييح غلط
المهم ندخل ف يالموضوع
انا ما ريحتش غير مره واحده بس كانت بال 132 و ابن خالي كان بره العربيه بيرجعني لان الدنيا كانت ظلام دامس(حلوه دامس دي )
و المهم عمال يقول ارجع ارجع ارجع و طاااااااااااااااااااااااا ااخ
كان ورايا عربيه ريجاتا اخدت الشبكه و الفانوسين في سكتي
المهم بصينا مالقيناش حد و قمنا طالعين راكنين العربيه بعيد (كنا شياطين اياميها )
و بصراحه ضميري وجعني لكن كنت اياميها طالب و مش معايا فلوس اصلح العربيه و واحد قريبي بحكي له قالي خد اي مبلغ مني و روح للراجل ادفعه و قوله انا اللي خبطها بس بصراحه اتحرجت لاني كان فات يومين و الراجل بسم الله ما شاء الله لقيت جاب الشبكه و اوشاش الفوانيس و العربيه واقفه بتبرق
المهم ماشي في مره و سرحان بعدها باسبوع و تاكسي وقف فجأه و انا ما اخدتش بالي و طااااااااااخ دخلت فيه
نزلت الاقي الفوانيس الاماميه و الشبكه و حته من الكابود مخبوطه
قولت دا عقاب من ربنا والحمد لله.

المهم العربيه لو ريحت عليها و ما حصلش حاجه يبقي خلاص ما تتكلمش اما لو حصل يبقي حل من الاتنين
يا تستني صاحبها يا تكتب ورقه و تحطها في المساحه او المرايه و هو لما يجي يتصل بيك و يقدر اذا كنت تساعده في تصليح العربيه ولا لاء

حـازم خـضـر