قديم 30-08-2010, 04:29 PM
الصورة الرمزية mercedes
mercedes mercedes غير متواجد حالياً
من انا؟: عاملنى الله بفضله, لكننى بارزته بالمعاصى
التخصص العملى: Vasc-man
هواياتي: المشى

mercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to beholdmercedes is a splendid one to behold
افتراضي رد: هل استخدمت الكوسة علشان تطلع رخصة.؟

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

أنا بقه حكايتى فى الرخصة , حكاية!!!!!!!!!!!!!!! .

الرخصة المصرية طلعتها سنة 1995 و دى كانت من مرور المنصورة و كنا فى الصيف , و أنا بعد مامتحنت النظرى و ماكانش بالكومبيوتر ولا حاجة , كان سؤالين بيسألهم المهندس و خلاص , قاللى استنى امتحان السواقة و فضلت مستنى , أنا كنت شايف أن فيه ناس بتمتحن قبلى , كل واحد على عربيته , أنا أول مانده اسمى , قمت رايح قاعد فى العربية بتاعتنا زى الباشا و كان المفروض أطلع بيها , قام اللى فى الكشف بعدى من غير مايتنده عليه , لقانى ماطلعتش , قام رايح هو على العربية بتاع المرور و راكب و سايق و ممتحن و نجح كمان - بدالى - و اللى بعده امتحن على أنه هو اللى بعدى و هكدا , لحد ماخلص الناس و أنا لسه مامتحنتش , قومت قولت للمهندس , بس أنا مامتحنتش , قاللى ايه؟؟؟؟ , طاب شوف كده يمكن أنا نجحتك ؟؟؟؟!!!!

و بالفعل , لقيتنى نجحت و طلعت رخصة أيام ماكانت الرخص عبارة عن ورق و بيتغلف قبل الرخص اللى بالكومبيوتر بتاع اليومين دول .

والله كانت أيااااااااااام .

الرخصة التانية بقه اللى طلعتها من كندا , طبعا مافيهاش ريحة الكوسة و لا حتى نقطة صلصة .

مرسيدس اس430

MERCEDES E-class

بسم الله الرحمن الرحيم
عَسَى رَبُّكُمْ أَن يَرْحَمَكُمْ وَإِنْ عُدتُّمْ عُدْنَا وَجَعَلْنَا جَهَنَّمَ لِلْكَافِرِينَ حَصِيرًا
صدق الله العظيم