قديم 21-08-2010, 10:26 AM
ahema ahema غير متواجد حالياً

ahema is a glorious beacon of lightahema is a glorious beacon of lightahema is a glorious beacon of lightahema is a glorious beacon of lightahema is a glorious beacon of lightahema is a glorious beacon of light
افتراضي رد: اية رايكم فى الافيو الكورى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الكشفى مشاهدة المشاركة

طبعا انا لا التفت الى اى منتدى اخر انا لا اعرف من هم اعضاؤة بالتأكيد ثم قد وضحت جلياً المشاكل التى بينك وبين الافيو عن طريق منتدانا المميز حيث انك نشرت موضوع قبل ذلك بأسم
تقرير شامل عن الآفيو
روحت تفند فية عيوب السيارة ولكن اخى ادعوك لقرائة اخر موضوعك حيث تم الرد عليك من الاخ ابو نورا
نيجى بقى لنقطة تانية
الاستاذ اللى داخل يقول انه اتوقف قبل كده علشان بيشتم فى منصور وان الادارة عملت معاه حركات نقص على حد تعبيرة الغير مهذب وداخل يحط رابط الموضوع بتاعة القديم
اولاً لو كنا احنا بندافع عن منصور كنا حذفنا الموضوع كله من البداية او الردود المتتابعة اللى كانت كلها اسائه فى العربيه او الموضوع اللى انا بتكلم فيه دلوقتى
ثانياً حضرتك لما اشتكيت بخصوص عربيتك اتحركنا وطلبنا منك بيانات العربيه وبعتها اتحركنا احنا كمان بجدية وصلنا صوتك للإدارة فى منصور ورد عليك مسئولين من هناك وتبين عدم صحة ادعائك وانك كنت عامل حادثة بالعربيه قبل كده وانها كانت السبب فى اغلب المشاكل ديه وحضرتك مكنتش حكيت الموضوع ده ومرديتش على المسئول فى منصور لما جبناه يكلمك واختفيت بعدها

ده الرابط
http://www.masrmotors.com/vb/showpos...&postcount=126

ارجو ان لا تظلم احد لان من يظلم لابد ان يأتى يومة ويظلم
وفقك الله لما فية الخير لنفسك والف سلامة لك من الحادث الذى تسببت فية الافيو
وأنا مرديتش لإن العربيه معملتش حادثة ومعايا كل ما يثبت ده والتوكيل معندوش ولا دليل على الي قاله وعلى فكرة أنا بعت العربيه الحمد لله وخلصت من قرف منصور والي مش مصدقني يروح فرع الهرم ويتفرج على المهازل الي هناك وأنا بعد ردك ده أنا ميشرفنيش أكون في المنتدى ده ويا ريت إلغاء عضويتي
مع إني كنت داخل عشان أفيد الناس عن فيات وياريت كل مشاركاتي تتحذف بما فيهم التقرير المفصل عن الفيات لينيا (والي عملت بيها حادثة -مبنكرش لما بعمل حادثة-) وصلحتها في التوكيل وبحمد ربنا إني إشتريتها بعد كا بعهت المخروبة الأفيو