قديم 30-07-2010, 03:20 AM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هيوانداي افضل ماركة مفضلة للمصرين المركز الاول بلا منافس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

يا عم ديه عيوبها واحنا عارفين وبعدين انتا كنت قافش في الدريكسيون بايدك الاتنين زي ما يكون هيرب منك وانتا ماشي علي 140

حبيبي انا كنت ماشي 190 وبايد واحدة

وبعدين هيه فعلا الفيرنا واطيه علي الارض وجنوطها زباله وثباتها بعد ال 140 ضعيف نسبيا وعن تجربة هيه ديه المشاكل اللي انا شايفها فيها اكتر من كدا يبقي افترا علي العربية
لو سمحت انا كنت ماشى 145دة اولا
ثانيا انا ماشى من غير ما اظبط الزوايا ولا مرصص ولا مريح الكاوتش عايزنى اعمل اية امسكها برجلى
ثالثا 190 اية اللى بتقول عليها دى؟؟؟؟؟
فية تاكسى بيمشى على سرعة 190 كيلو
هههههههههههههه

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي