الموضوع: حقيقة الميجان
قديم 11-02-2009, 07:33 PM
الصورة الرمزية tronky
tronky tronky غير متواجد حالياً
من انا؟: مهندس كمبيوتر
التخصص العملى: مهندس كمبيوتر
هواياتي: السيارات - كرة القدم - التصوير - الكنولوجيا

tronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond reputetronky has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حقيقة الميجان

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed ibiza مشاهدة المشاركة

يا ريت يا ترونكي تحاول تيجي المقابلة الجاية عشان الحوار وجها لوجه افضل بكتير من الحوار علي المنتديات و نتعرف بيك برضه
والله يا محمد أنا يوم الجمعة بيبقى صعب قوى معايا بس هحاول أعدى أسلم و أمشى على طول........ربنا يسهل...

نفس اليوم برضه فيه مقابلة تانية وبرضه مش عارف أروح........لو عرفت أعدى هعدى أن شاء الله.

ومتزعلش نفسك على الأبيزا..........العربية دى بجد ميقدرهاش غير اللى يمتلكها أو اللى ساقها كتير......أنا كان ليا واحد صاحبى غير 4 عربيات أبيزا.....سيستم بورش وبعد كده 3 من موديلات 94 و 95.......فكنت بسوقها كتير و عارفها الى حد كويس..............ربنا يباركلك فيها.

التعديل الأخير تم بواسطة mohamed ibiza ; 11-02-2009 الساعة 08:05 PM سبب آخر: خطأ كتابي