الموضوع: حقيقة الميجان
قديم 10-02-2009, 05:19 PM
الصورة الرمزية ayman abdelrazek
ayman abdelrazek ayman abdelrazek غير متواجد حالياً
التخصص العملى: sales director

ayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond repute
افتراضي رد: حقيقة الميجان

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tronky مشاهدة المشاركة

أخى أيمن...... شكراً على كلامك الجميل أولاً

و أنا معاك فى بس فى حاجتين أنا مش لاقيلهم تفسير......يا ريت لو تعرف تفسيرهم تقولى.....

1- الخلاف فى الرأى طبعاً لا يفسد للود قضية......و لكن الأتهام ضمنياً بالكذب بالتأكيد يفسد للود كل قضية.

2- مشاكل بايو كلها صحيحة........... طيب ليه مش بيرد على أقتراحى بتاع التوكيل ؟؟؟؟؟؟؟ الواحد لما بيكون عنده مشاكل فى عربيته بالمنظر ده أعتقد هيكون فى أشد الحاجة للمساعدة.............وحتى لو مش عاوز المساعدة.....طلبت منه طلب عشان نفيد باقى الأعضاء و عشان أنا متكلمش تانى........وبرضه مش بيرد عليه.

شكراً مرة تانية على ذوقك.

ترونكى لا شكر على واجب احنا اخوان كلنا بس انا كنت حابب ان ميبقاش فى حدة علشان الموضوع ميروحش لحتة تانية لكن عادى أى نقاش دايما فيه شد وجذب وخاصة اذا كان كلا الطرفين مقتنع ويملك من الأسباب ما يؤكد اقتناعه

أبو الفتوح رئيسأ