قديم 20-07-2010, 04:55 AM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سوناتا 2011 افضل سياره متوسطه الحجم فى العالم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالد دبي مشاهدة المشاركة

باشا ازيك وراك وراك في كل موضوع ههههههههههههههه انا معاك ان الكوري بقي يعمل تكنولوجيا زي الياباني وحسن العملانيه بتاعته ده كلام صحيح 100% الياباني وخصوصا تويوتا منعدمي الذوق في الشكل الخارجي والداخلي وبيقولوا اهم حاجه الموتور واهو الموتور طلع فيه عيوب كبيرة ده غير انك اصلا بتدخل تشوف صالون زي صالون الكورولا تتغاظ انك دافع الفوس دي (ممكن توصل 167000) في العك اللي عاكينه جوه العربيه

استاذ خالد والله انت بتقول اللى انا عايز اقوله التيوتا كرولا حتى من بره شكلها مش راكب على بعضه حاجه كده مفيهاش اى لمحه زوق طبعا ده رايى انا الشخصى وانا دخلت وقعدت فيها فى معرض سيارات مش بالابهار اللى الناس بتتكلم عنه ابدا
على العكس انا قعدت فى السوناتا فى توكيل غبور فى شرم الشيخ حاجه تحفه تحفه