قديم 18-07-2010, 07:34 PM
الصورة الرمزية Devill Blood
Devill Blood Devill Blood غير متواجد حالياً
من انا؟: when u lose your dreams u become no thing at all
التخصص العملى: student at mansoura university - faculty of law - english section
هواياتي: أخبار السيارات-الرسم-الكمبيوتر والأنترنت

Devill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لماذا الشعب المصرى غير مهتم بسيارة اودى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed100230 مشاهدة المشاركة

العربيه ببساطه مش موجوده في مصر عشان هيا عربيه محترمه واحنا اتعودنا على العربيات الزباله ولعلم اي حد الاودي اعلى في التكنولوجيا من البي ام بمراااااااااحل وموضوع البارومه ده كلام فاضي انا اعرف واحد معاه اودي شبه الفولكس الباسات موديل 2000 عربيه بجد ملهاش حل

أنا مش فاهم حضرتك أزاى تقول أن المرسيدس والبى أم زبالة الموضوع كله أن الأودى أسعارها مبالغ فيها والتوكيل شبه مش موجود وقطع غيار مش موجودة وفى الأخير الأودى تواجدها فى العالم كله أصلا قليل ,المصريين بيفضلو حاجة عن حاجة وهما فضلو المرسيدس والبى أم عن الأوبل