قديم 18-07-2010, 11:47 AM
الصورة الرمزية احمد الشناوى1981
احمد الشناوى1981 احمد الشناوى1981 غير متواجد حالياً
من انا؟: احمد الشناوى
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: السيارات

احمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant futureاحمد الشناوى1981 has a brilliant future
افتراضي رد: مميزات الهاف بور الى بيتركب للادا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nofal مشاهدة المشاركة

ملحوظة
احنا عندنا فى محافظة البحيره اكتر ناس جربة العربيه الادا فى مصر بنقوم بتعديل بنرمى العلبة الالصليه وبنركب علبه بتاعة عربيه يبانى كورسيدا يبانى بتكون افضل بكتير بتخلى الدريكسيون ولا البور بجد وبتركب فى مكان العلبه الاصلية وعلى نفس المسامير احسن متعدل فى جسم العربية
مهندس/ احمد نوفل
اهلا بيك يا باش مهندس
انا أول مره اسمع عن فكره التغيير بعلبه يبانى وان شاء الله تكون فكره كويسه بس انا مجربتهاش علشان احكم عليها انا اتكلمت عن الى جربته فقط .
بس انا حاسس ان الاسكاترا عمليه اكتر بسبب ان العربيه فعلا بتكون ثابته على الطريق جدا لأن الاسكاترا مبتخليش فيه بوش زى علبه الدركسيون .ودا عن تجربه .
الأسكاترا = ثبااااات +دركسيون خفيف
بس حضرتك ممكن توضحلنا تكلفه التغيير للعلبه اليبانى كام لأن زى ما وضحت قبل كده أن الأسكاتره لو ماتركبتش صح أسمع ان العربيه بتعوم فلو اى حد مقدرش يروح لحد عنده خبره فى التعديل وتركيب الإسكاتره فالعلبه اليبانى هتكون أأمن لأن حضرتك بتقول أنها بتركب في نفس المكان
وربنا يوفق الجميع للخير ان شاء الله .