قديم 12-07-2010, 10:52 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايز استفسر اصلاح دهان العربية

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Injection مشاهدة المشاركة

أستاذ خالد أنت بجد أستااااااذ, أنا كنت عايز أقول كده بس معرفتش أطول فى الكلام, سبحان الله تبقى العربية متبهدلة ومبتتخبطش خالص تيجى تصلحها أوتجيب واحدة جديدة تلاقى العربيات التانية مستقصداها خبطة من هنا على حكة من هنا ربنا يحفظنا.

وهأبقى أجى ألعب معاك دور سيجا, والمفك جاهز معايا
من غير مفك بالله عليك كفاية صباع طباشير وبعد م نخلص شوية ميه يوضبوها ثم احنا حوالينا اكتر من 10 مدارس اجارك الله كل يوم مصيبة شكل فى العربيات ومن كام يوم نزلت لقيت البواب ماسك واد ف ثانوى ونازل فيه ضرب اتاريه ماسك انبوبة سبراى سودا ونازل رش على كل العربيات وواحد تانى فضى انبوبة امير على مكان المفتاح فى الباب وطبعا لان صاحبها بيفتح دايما بالريموت ف على م اكتشفها كان الامير نشف واحتاج مجهود كتير اما انا فالعفاريت دول ماسكين مسامير وهات يا خطوط بطول العربية وعرضها
وأما اكبر عين شفتها بعد عربيتى بس تفوقت عليها فى الخسائر واحد جارنا اشترى كورولا زيرو 2009 من سنة وركنها تحت البيت على ميروح يرخصها الصبح صحى الفجر على مصيبة البلكونة اللى تحتها العربية وقعت على العربية دغدغتها خلتها متنفعش تانى