قديم 05-02-2009, 04:19 AM
الصورة الرمزية POP EL GAMED
POP EL GAMED POP EL GAMED غير متواجد حالياً
من انا؟: بوب الجامد
التخصص العملى: I.T Administrator
هواياتي: كمبيوتر وسيارات

POP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond repute
افتراضي رد: نوبيرا ولا لانوس ولا فيرنا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد_فراج مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته يا جماعه بعد الكلام اللى انتم قلتوه ده انا مقدرش ازعل ومشكورين جدا على معلوماتكم بس انا برده زعلان منك يا بوب وانا من بورسعيد ف النظام عندنا هنا مستورد من الخارج عندنا عربيات مش عندكم لان نظام المنطقه الحره يسمح لنا بكده وانا جربت النوبيرا وقلت ده رايى مش معلومه يعنى فى معلومه تكون
( دى هى هى دى بس اكبر منها شويه ) طبعا لا ههههههههههههههههههه بس المهم انا سقتها مستمتعتش بسواقتها واللى عندنا فعلا اتأكدت فى لانوس موديل 2002 كورى ودى اخر حاجه شفتها وكمان فى نوبيرا 1500 cc اذن اختلاف الرأيى والمواتير لا يفسد للود قضيه ومع الاسف ومع الالم انا قررت عدم دخول المنتدى فتره بس لما فتحت وشفت الردور الجميله قلت انا عمرى مهتأخر يوم عن المنتدى ومتزعلوش منى اقول تانى انا من بورسعيد ومعندناش نظام المصرى هنا كله كورى عدا التاكسى الفيرنا فيفي هندى والله اول مره اعرف بس حرام تكون العربيه دى هندى الى حد ما جميله وانا والله قلت رايى الشخصى عن تجاربى واسف اذا كنت سويت خلاف مع احد بدون قصد
محمد باشا زعلان منى ليه بس انا والله كنت بهرج ومقصدش انى اضايقك خالص والله
بس انا كنت هجيب نوبيرا وان معاقين وكانت 1600 (انا مكنتش متابع النوبيرا 1 اللى اعرفه انه فيه منها 1600 و2000)لكن مكنتش اعرف انه فيه منها 1500
واللانوس يا باشا اخر الكورى كان سنه 2000 فى القاهره برضه انا معرفش عندكوا ايه
بس على فكره اللى سارى على القاهره سارى على بقيه البلاد يبقى معلوماتى مفيهاش نقص ولا حاجه
واديك شفت ان الفيفا طلعت هندى زى ما قلتلك على العموم يا باشا الاختلاف لايفسد للود قضيه وانا ارجو انك متكونش زعلان منى وانا بعتذرلك لو كنت زعلان منى
اخوك بوب

انتظروا تجربتى مع رينو فلوانس