قديم 05-02-2009, 04:01 AM
محمد_فراج محمد_فراج غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد فراج
التخصص العملى: مجال البصريات
هواياتي: سباحه وسيارات

محمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these partsمحمد_فراج is infamous around these parts
افتراضي رد: نوبيرا ولا لانوس ولا فيرنا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

اولا لو فيه كلمه ضايقتك يا استاذ محمد احنا اسفين
بس حقولك علي كام حاجه انا متاكد منها
1.اللانوس من 98 و هيا مصري و ابو الفتوح كان بيجمعها و الحجز عليه كان لمده بتصل ل 6 شهور و ب 38 الف انا فاكر كويس
و مافيش اي لانوس دخلت مصر كوري الا عن طريق المنطقه الحره (زي عربيات المعاقين كده)
و العربيات دي بتعرفها انها كوري لو ما فيهاش غماز الاشاره في الرفرف
2.النوبيرا كان فيه منها 1500 فعلا بس النوبيرا 1 و دي برضه مانزلتش توكيل لان التوكيل علي ما بدأ ينزل كان الشكل بتاع النوبيرا 1 اتلغي و نزل النوبيرا 2 للانتقادات الكتير علي شكلها من سنه 98
3.النوبيرا 2 اللي في مصر كلها من التوكيل كلها مصري و 1600 الا برضه اللي جايه من المنطقه الحره و دي برضه كلها 1600 مافيش منها 1500.
4.الفيرنا الفيفا دي هندي و دا اول موديل نزل من الفيرنا بعد الاكسنت علي طول لكن غبور هنا كان بيجمع الاكسنت و لما بدأ ينزل الفيرنا كان الشكل الجديد نزل فجمع الشكل الجديد و حب ينافس نفسه و ياخد قطعه من كعكه السوق كما يسمونها فراح استورد الفيرنا الفيفا بموتور 1500 و الفيرنا التجميع المحلي بموتور 1600.
كل الكلام دا انا واثق منه 100% و لو عاوز نتناقش اوك مافيش مشكله
يا ريت تأكدلى المعلومه ان العربيات النوبيرا2 1600 مش 1500 الكورى لان اللى عرفته انها 1500 ولما ركبت العربيه دى مرتحتش والف شكر على معلوماتك المفيده وانا من بورسعيد مره 3 يعنى المنطقه الحره فقط معندناش توكيل الا تويوتا و تقريبا هوندا وغبور امر طبيعى