قديم 28-06-2010, 10:35 PM
Xpert Xpert غير متواجد حالياً
من انا؟: بيشو
التخصص العملى: تاجر قطع غيار سابق
هواياتي: هاوي سيارات

Xpert is a name known to allXpert is a name known to allXpert is a name known to allXpert is a name known to allXpert is a name known to allXpert is a name known to all
افتراضي اسعار و اماكن كاوتش

دلوقتي نظراً لظروف الشغل في العزبه و الارض عندنا و كده مببقاش فاضي انزل القاهره و كده .. فعاوز مساعده من الناس اللي مستعده تسعد واحد غلبان. ماتخافوش .. مش باشحت علشان اجيب كاوتش .. لسه شويه هههههههههههههههه
دلوقتي انا معايا لادا نيفا روسي بتاعه العزبه و الشغل و كده .. جاء اليوم اللي اجبرني اغير الكاوتش اللي فيها .. (كاوتش النسر 16-600) بعد 9 سنين شغل و خدمه ليه في العربيه هههههههههههه.... سالت هنا في بني سويف علي الكاوتش ومالقتش .. بس لاقيت جنوط تركب عليها مقاس 14 .. فعاوز ادرس الاحتمالات و الاختيارات الي قدامي ..
دلوقتي انا ممكن اتصرف و اجيب كاوتش 16 يكون رفيع (الجنط مايشلش كاوتش عريض) .. فعاوز اعرف اسعار و اماكن الكاوتش ال16 الرفيع التيل بتاع الخدمه الشاقه .. الانواع المتوافره و المقاسات المتوافره ... مبدئياُ كده اي فرده 16 رفيعه رخيصه تركب عندي. المقاسات بتكون مثلاً 16-600 , 16-650 , 16 195/75 و 16 185/75 او اي فرده تانيه تركب , تكون رخيصه و كويسه.

و طبعاُ احتمال اني اجيب جنوط برضه وارد .. فعاوز اعرف ساعار نفس المقاسات دي بس 14 .. يعني
14-650 , 14 195/75 ...

العربيه سقطت فحص فني بسبب الكاوتش فياريت لو حد يقدر يسالي اليومين دول .. علشان مش هاقدر اجي القاهره الف و اسال ... فاللي يسال يجيبلي اسعار و موجود عند مين .. و انا انزل اشتري علي طول.
معلش انا عارف اني رخم .. بس العمليه هنا مفهاش مرونه في الحركه كتير .. فاستحملوني شويه

Why?...Cause I can
The Raise of the Don ... Don Johnny

Don Capone

Everything is personal ...every bit of Business , every piece of Crap every Man has to eat everyday of his Life is personal..

///