قديم 27-06-2010, 07:15 PM
الصورة الرمزية tarek elbadry
tarek elbadry tarek elbadry غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف فنى تكييف بشركة المقاولون العرب
هواياتي: لاتوجد هواية محددة

tarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond reputetarek elbadry has a reputation beyond repute
افتراضي رد: كم مرة دعيت على واحد آذاك بكشافات الزينون (شارك لعل أصحاب الزينون يعتبرون قبل ..)

انا اكتر حاجة تعصابنى ان واحد يمشى ورايا ويشغل النور العالى بيعمينى
فى ناس محترمة مجرض ما تديلو اشارة يطفى النور
انا لما كنت بسافر على الطرق اتعلمت من سواقين النقل الى كانو معانا فيى الشركة لغة الاشاراة لو انتة ماشى بليل عى طريق سريع وماشى وراك عربية مش عاوز يطلع منك عاوز يمشى معاك تونسو بعض بتحصل كتير فى ناس بتخاف تمشى لوحدها تيجى ورى اى عربية ويمشى وراة بتعمل اية بتديلو اشارة يمين فى شمال بيفهم ويطفى نورة تشغل الانتظار مرة واحدة دى معناة شكرا بيقلب مرة واحدة دى العفة ويفضل ماشى على نورك طول الطريق الحكاية دى انا مكنتش فا همها لحد لما شفتها بعينى واكتر ناس كنا بنمشى معاهم سواقين الميكروباص الى كانت بتيجى من ليبيا وفى سواقين مش فاهمة كانت بتعمى الواحد