قديم 27-06-2010, 05:01 PM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute
افتراضي رد: 22 عيب صناعة فى ال 516

حازم انا فعلا سافرت اكتر من 12 يوم وبشارك احيانا من الشغل خالص التحية لك خاصة ولمصر موتورز ولجمهورية مصر العربية
لما تشوف فى الموقع عندنا هنا التوياتا لاند كروزر واللى بيتعمل فيها بهدله وبتتفرم فرم وتشوف بعدها اداء السيارة وسوقتها وردة الفعل برغم طبيعة الصحراء ووعورة الجبال لدرجة ان العربيات مش بتشوف الاسفلت الا لما نغير موقع اللى احنا فية بس تكتشف انا اسف جدا اننا فى مصر موتورز مش بتكلم عن حاجة لها علاقة بالعربيات لا من قريب ولا من بعيد
فعلا مصر عايز سيارات تويوتا لاند كروزر اعتقد وقتها بس شكاوى الناس تختفى طبعا لا تقول لاند روفر ولا رنج روفر ولا مرسيدس ولا يحزنون عندما يتعلق الامر بالبرراى والصحارى والجبال واماكن بركانية اشياء فوق الوصف فعلا شكرا تويوتا سيارة معجزة واحنا هنا الناس لسة بتتكلم عن سيارات اقزام لا محل لها من الاعراب انا مش عارف اية اللى بيحصل فينا دة فى مصر كلنا حتى انا لما بنزل اجازة بنشترك فى معمعة اشباه السيارات ودمت بود