قديم 08-06-2010, 11:15 AM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عملت حادثة بالسريون الله يخرب بيت التوكيل

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mesho70 مشاهدة المشاركة

الحمد لله وقدر الله وماشاء فعل
وانا بحاول اعرف المقصود من ردك لكنى موصلتش لحل
وانا كنت اقصد ان التوكيل قام بإصلاح خطأة اولا ً بإعتارفة بالخطأ ثم تعويضك بسيارة جديدة وانا ارى ان هذا التصرف من التوكيل - وان كان واجب علية - الا انة يستحق منك الشكر
وحمدا لله على سلامتك
سيدى الفاضل
اشكر التوكيل على اية انة كان ممكن اموت بسببة
ولا عشان اخدت حقى العربية الى عملت بيها الحادثة بردة كانت 2009 يعنى انا اخدت حق العربية مش اخدت حق الحادثة تصور حضرتك لو انت كنت مكانى كنت حتعمل اية لما تلاقى شنطة العربية مقطعة الكرسى بتاعك
انا منكرش انى خدت حقى بس لازم تعرف انا خدت حقى ازاى
استاذ وائل اقترح فكرة انى اعمل موقع على النت افضح فية التوكيل وانا لما هددتهم بالموضوع دة خافوا
ثانيا رئيس مباحث مش حقول اسمة هدد معايا
عرفت انا اخدت حقى ازاى
اقولك صرفت كام رايح جى انا اخدت حقى ومش حشكر التوكيل عشان اخدت حقى بالتهديد كان ممكن اشكرة لو كان بالادب اول لما رحت كان ادنى العربية بس مش اقعد شهر فى مفواضات وقرف
ارجوا انى اكون وضحت الرد
مشكور

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي