قديم 04-06-2010, 11:39 AM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute
افتراضي رد: العربية ديه اكيد بتطير رينو لوجان

على فكرة الرينو فى معظم الاسواق بيخسر جامد جدا مش بس هو والستروين والبيجو وبشكل دراماتيكى عربية ممكن عدة شهور ولما تتباع تعتبر ببلاش بس اللى بيتحكم فى الموضوع دة بغض النظر عن اعتمادية السيارة وجمالها وقوتها انها غير مرغوبة ولها فئة معينة اللى بتكون عايزها مش بس دى دة كمان فى عربيات زى اللانسيا والفارميو تتباع بخسارة ومتلقيش حد عايزها اساسا حتى لو جديدة ونفس الامر كان بيحصل مع الجاكور ولغاية فترات ليست بالبعيدة مع البى ام دبليو
وبعدين انا شايف ان المفروض ان العربيات المستعمله ينزل تمنها اللى بيحصل فى مصر مش منطقى حتى لو تمن العربية مليون جينة ومن 8 او عشر سنين ويكون تمنها كمان 70 الف كتير على عربية قطعة حديد بالعكس انا شايف ان لسة الميجان غالية يعنى اية عربية مستخدمة 70 الف استخدمت خس سنين كتير اوى وشكرا