قديم 03-06-2010, 01:31 AM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute
افتراضي رد: جبت جولف 4 وعايز مساعدتكم

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة luckyman مشاهدة المشاركة

صح لانى مش اقدر اقنعك انت باين عليك الاتجاه المعاكس زى بالضبط اللى بيقولى انا بشرب سجاير 50 سنة ومحصلش حاجة ارد علية واقوله اية طبعا صح يا يا باشا وتقبل خالص التحية لسعة صدرك
كل انسان بيعتقد ان هو الصح علي طول الخط لكن الحمد لله انا مش صح علي طول الخط و بغلط ساعات لذلك لما بعمل حاجة و بتطلع صح ببقي مقتنع بيها اما عدم اقتناعك ده شئ سعادتك مسئول عنه تقتنع متقتنعش براحتك اقناعك مش هيفيدني ولا هيضرني هو نقاش و الاختلاف في الرأي لا يفسد للود قضيه !!! و انت كلامك صح فعلا انا الاتجاه المعاكس و اي حد بيقول اي حاجة انا بختلف معاه انا كده فعلا عندك حق !!!!!!!!! عشان كده الناس بتحبني الحمد لله و بتكلم معايا شفت الاتجاه المعاكس للرأي حلو ازاي !!!!!!!

اما موضوع السجاير ده فا نسبي من شخص لشخص ملوش دعوه بموضوعنا يعني حتي المثال غلط !!

شكرا علي المناقشة !!!!

IBIZA