قديم 02-06-2010, 08:17 PM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رحلتى لطابا ونويبع

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

يا جمالو يا جمالو علشان كدا عمال تقولي انجز ومش فاضي وخلص حكايتك مع ال 128 اتريك عمال هايص في طابا وسايبنا ليصين في التراب ده ماشي يا ابو حميد واول ما تروح كدا تشبط مع الاجانب مش خايف الحكومه عندك في البيت تشم خبر انتا قلبك ميت يا عم محدش قدك شكلك كدا دابح 100 قطه عندك في البيت
دة كان الشهر اللى فات انا معنديش حكومة انا الحكومة ولعلمك فية صور احلى من كدة بكتير بس المشكلة ممكن اطرد من مصر موتورز ومراتى شافتهم بس دة عادى فى طابا وهى عارفة ان الى مابغضبش ربنا

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي