قديم 29-05-2010, 04:28 PM
الصورة الرمزية tobgy
tobgy tobgy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: طالب حاليا و ان شاء الله محاسب مستقبلا

tobgy is a splendid one to beholdtobgy is a splendid one to beholdtobgy is a splendid one to beholdtobgy is a splendid one to beholdtobgy is a splendid one to beholdtobgy is a splendid one to beholdtobgy is a splendid one to beholdtobgy is a splendid one to behold
افتراضي رد: توكلت على الله و استقريت على الماروتى - ارجو دخول اصحاب الخبرة فى الماروتى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حبيب الناس مشاهدة المشاركة

حمد الله علي سلامتك وربنا يوفققك في امتحاناتك إن شاء الله وتكون من الأوائل

ربنا يخليك يا استاذ حبيب الناس

العربيه لو كويسه ومفهاش مشاكل بثباتتها واتزانها كويس ومقبول نوع ما ولكن في السرعات العاليه لازم يكون فيه سرعه بديه من اللي سايق لانك مينفعش تخد بيه عرز علي سرعات عاليه لكن لو في سفر ما شاء الله عليه باكل واشرب شاي وانا سايق وبسيد الدركسيون والله العظيم لا بتروح يمين ولا شمال زي ما هيا ماشيه عدل

والله حضرتك طمنتى عشان سمعت انها بتتقلب بسرعة

وربنا يستر طريقنا كلنا

يا رب

بس ده مش دعوه علشان تشد بالعربيه وتعمل غزر وخمسات
لالا متخافش حضرتك انا من النوع اللى بحافظ على حاجتى و خصوصا انى تعبان فيها

العربيه ده عازه اللي يحافظ عليها علشان تعيش مهاه وانا عن نفسي فيه بنزينه في اول مصدق في الدقي تحت الكوبري تقريبا بنزينه التعاون كل 6 شهور بروح اغسل العربيه هناك ماتور وعفشه وبره وجوه مكان نضيف بصراحه ورخيص بس هوا زحمه شويه بسبب انه رخيص بس بيعملو شغل في العربيات نضيف جدا انا تقريبا بدفع في غسيل العربيه كله عفشه وماتور وبره وجوه تقريا من 60 ل 75 جنيه
و الله انا نفسى اجرب انى اودى العربية مكان تتغسل فيه
عشان فى عربية والدى كنا احنا اللى بنعمل كل حاجة بنفسنا و بدقة شدييدة و بضمير فمش عارف بقى فى البنزينة حيعملوها زى ماحنا كنا بنعملها؟؟؟؟؟؟
و شكرا جدا لرد حضرتك السريع

و من الحب ما قتل