قديم 27-05-2010, 06:06 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ايةاكتر عربية بتخاف تسوقها؟

انا مبخافش من حاجة حتى العربيات النقل والنص نقل لقيت سواقتهم جميلة وممتعه كمان بس الحاجة اللى ركبتها وخفت بجد كانت عربيه امريكانى من القدام ام سبعة متر دول وكانت مع واحد صاحب واحد صاحبى ومجنون امريكانى اصلا وهو نفسه جسمانياً برضو ماشاء الله يفصل منى 3 على الاقل طب ممكن اسوقها ادانى المفتاح ركبتها كنت حاسس انى قاعد فى فراغ فضائى وااااااااسع لوحدى يمكن حتى الكرسى مش مالى نفسى او كانى طفل صغير قاعد فى عربيه والدة ومش طايل حاجة ptmnlo123per1106 والعربيه بتمشى فى كل اتجاه وملفاتها غير اى ملفات ودوسة البنزين غير اى دوسه والابعاد حاجة تانيه خالص بجد رعبتنى ومبقيتش عارف الم ابعادها او اخد عليها خالص حتى معرفتش اركنها ونطيت منها وجرى على صاحبها تعالى ياعم شوفلك صرفه فى المركب بتاعتك ديه مش عارف اعمل معاها اى حاجة ptmnlo123per1106 لكن مازلت اتمنى امتلاك مركب من دول لكن مازلت اخاف اركبهم

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش