قديم 15-05-2010, 11:52 PM
miroseba miroseba غير متواجد حالياً

miroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud of
افتراضي رد: اجمد تريقه على السيارات الكوريه من البرنامج المشهور top gear

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههه الله عليك يا ميرو بس انا عايز اسئلك سؤال ناس بتركب فيراري ولامبرجيني وطلعو فيها عيوب عايزهم يقولو شعر في الفيرنا ولا في الريو بس لعلمك دول بيستهبلو وعمر صوت المحرك بتاع الفيرنا ما كان عالي كدا انا حاسس انه كان راكب عربية بمحرك ديزل هما فريق محصلش بس انتا لازم تعزرهم بردك ناس بتركب عربيات عمرنا ما هنحلم انها تعدي من جنبنا حتي وتقبل تحياتي
ماشى طب لو زى ما بتقول عشان بيركبوا عربيات عمرنا ما نحلم بيها ازاى عملوا حلقه لوحدها للفيات 500 وقال انها تحفه فنيه والتحكم كان اكتر من رائع قعد يقول كلام جميل اوى عليها وجاب الفورد فيستا وجاب ميتسوبيشى لانسر كلها عربيات اسعارها زى السيراتو والكلام ده وجابو تيوتا كورولا 95 برده يبقى ازاى شكرو فى دول ولما ساق الفيرنا قعد يتريق يبقى اكيد عربيه سيئه