الموضوع: بنك مصر موتورز
قديم 08-05-2010, 11:20 PM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بنك مصر موتورز

ممكن اقول حاجه وماتقولوش انى بحبطكم؟؟؟ptmnlo123per144
لو عايزين الموضوع يبقى اكثر ايجابيه ... تعالوا نتفق على بعض الخطوات اللى لازم تتم الاولptmnlo123per1120:08A 742~169:
اولا : لازم ابو نورا يخرج من دائرة الصمت اللى معيشنا فيها دىptmnlo123per12 ويقولنا عن رايه فى الفكره لان الموضوع دا بيتم تحت مظلة مصر موتورز واعتقد انه لو شجع الفكره هتكون الثقه اكبرptmnlo123per112
ثانيا : لازم أ/ وائل واللى هو برضه ابو نورا يجتمع مع بعض الاعضاء فى جلسه مغلقه وموسعه (مش عارف ازاى الاتنين مع بعض ) ويتوصلوا للاجابات اللى تم طرحها قبل كدعه وكمان كيفيه تنفيذ الفكره
ثالثا : فى نهايه الجلسه المغلقه الموسعه دى (شكلها هتبقى جلسه اووول سايز) يختارلنا عضو واحد بس هو اللى يكون مسؤل عن جمع الخميره ptmnlo123per194... قصدى الفلوسptmnlo123per182
رابعا : يتم وضع اسمه مع بياناته وصوره من بطاقته فى موضوع ويخلى كل اللى عايز يسجل اسمه يبقى عن طريق الاتصال الشخصى او عن طريق تسجيل اسمه فى موضوع خاص بالموضوع دا .. وعند اكتمال العدد يتم البدء فى ترتيب الالعضاء حسب اللى هيقفشوا فى جدول فى موضوع ثابت
(ايه الكلام الكبير اللى انا بقوله دا ) وانا من هذا المزنق بقترح اننا نسمى الموضوع دا (سلفنى 3 جنيه ) او ( علمنى العوم والنبى ياحمد ) حاجه من دول يعنى
المرادى اهو انا ايجابى ومش بعقدكوا
اى خدمه