قديم 02-05-2010, 12:00 AM
الصورة الرمزية TheSantos128
TheSantos128 TheSantos128 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: H.R
هواياتي: CAR'S-SPORT'S

TheSantos128 is a splendid one to beholdTheSantos128 is a splendid one to beholdTheSantos128 is a splendid one to beholdTheSantos128 is a splendid one to beholdTheSantos128 is a splendid one to beholdTheSantos128 is a splendid one to beholdTheSantos128 is a splendid one to behold
افتراضي رد: عملت كام حادثة مع الستات في حياتك؟

انا 3 مرات ومره منهم وانا واقف فى اون ذا رن
المره الاولى واحده مدام محترمه جدا خبطتنى من الجنب ونزلت اول لما نزلت راحت مسمعانى الفاظ يايى "يابن التيت ويابن التيت ويالا ياد يا تييت" ptmnlo123per195 وانا كل اللى نزل عليا ضحك وسيبتها ومشيت
المره التانيه من 7شهور لما كنت شغال فى فودافون وانا مخلص الشيفت وخلصان جدا راحت واحده بتلف وانا كنت واقف علشان تعدى "كانت راكبه بيكانتو" راحد طااخ رزعانى من وار هممممم غريبه المهم نزلت مكنش عندى حاجه وهى الاكصدام بتاعها وقع على الارض سيبتها ومشيت علشان كنت تعبان ومش طالبهptmnlo123per172
اخر مره من شهر فى اون زا رن وكان بت شكلها كيوت واموره وجايبه العربيه جديد تقريبا العربيه نطت منها بعد لما مونت وراحت متاسف ليا اوى اوى وبعد الاسف وكدهptmnlo123per1122 يعنى قعدنا جوه شويه فى اون ذا رن وقولتها لو حابه تكسريها 100 حته عادى يعنى
وربنا يخليهم لينا