قديم 12-01-2009, 01:42 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الاسد الجريح .... يصبح اكثر ضراوه ..... مازيراتي

طب انا اقول ايه دلوقتى وانا جاى متاخر كده

اثنى على الموضوع طيب بما فيه من معلومات قيمة وصور رائعة واسلوب وصياغة ادبية سلسة تفوق الوصف ولا المشاركات القيمة زى مشاركة احمد كمال ولا الحوار الراقى اللى فى منتهى الذوق والتواضع بينكم

بصراحة محتار جدا

بس اللى اقدر اقولة ان المواضيع اللى زى ديه بتحسسنى شخصياً بسعادة لا تضاهيها اى سعادة وده لان المنتدى وانا شايفة لسه مبتدىء (6 شهور الان) قدر يجمع كوكبة نادرة من اعضاء قمم بجد فى رقى الحوار وقيمة ما يقدموه من موضوعات ترقى لمستوى اعلى بكثير من مجرد موضوعات فى منتدى

وديه اللى بجد بعتبرة القيمة الحقيقية للمنتدى واللى فى رائى الشخصى تفوق بكثير مواقع تانية سبقتنا زمنيا فى عدد الاعضاء او حجم المشاركات

وده اللى هيخلينا باذن الله فى السنة ديه نطمح بجد لاننا نستكمل تطوير الموقع ليصل لشكلة المطلوب كموقع متكامل ومجلة الكترونية تليق باعضاء ومواضيع زى ديه

تسلم ايدك يا سامح وشكرا لكل من شارك ptmnlo123per112

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش