قديم 20-04-2010, 11:55 AM
الصورة الرمزية rotana_cinemaa
rotana_cinemaa rotana_cinemaa غير متواجد حالياً

rotana_cinemaa is a glorious beacon of lightrotana_cinemaa is a glorious beacon of lightrotana_cinemaa is a glorious beacon of lightrotana_cinemaa is a glorious beacon of lightrotana_cinemaa is a glorious beacon of light
افتراضي رد: المقابلة الناجحة لملاك m11 و تحديد الميعاد القادم

يا جماعة أنا من ملاك العربية وبجد عجباني جدا جدا وانا مشاكلي مع العربية هي كثرة التردد علي مراكز الصيانة لأسباب تافهه تدل كلها علي عيوب تقفيل أو عيوب عبيطة زي ان تيل الفرامل أتاكل وانا عامل 7000 ك بس واستخدام 4 شهور فقط وفي الصيانة عايزني أعمله علي حسابي وبيقولي المهندس اصل التيل من النوع الممتاز الطري الي بيتاكل بسرعة هههههههههههه والتكييف كان شغال طوال فترة الشتا 4 شهور كاملة ولما جه الصيف النار باظ روحت قالولي السربنتينة الخارجيه عايزة تتغير احنا هنبعت طلب وأن شاء الله تيجي السربنتينة في خلال أسبوعين ويمكن أكتر نركبهالك علي حسابنا عشان ده عيب من عندنا والمفروض أن انا استني أكتر من أسبوعين والله أعلم هركبها امتي وبعد زل وعذاب ومشورة وعطلة وأقضي بقي يومين الحر دول مدلدل رجلي من شباك العربيه ولابس فانلة بحمالات داخليه ههههههههههههه والله العظيم شر الباليه ما يضحك عموما منهم لله المصريين الي زي أبو الفتوح وشركته وصيانته حرام عليهم ظلمو العربية وظلمو الصين والله لو الصين عرفت هيبعتولي حد يركبلي السربنتينة عند البيت هههههههههههههههه