قديم 19-04-2010, 02:20 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute
افتراضي رد: طريق المنيا الغردقة أمشي ازاى بظبط

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr. Bolbolan مشاهدة المشاركة

والله يا حاج خليفه ! انت عارف الآيام الآخيره قبل السفر ! تقريبآ المدام والآولاد بيقعدوا مع بعض يفكروا

و يقدحوا زناد فكرهم ان ازاى ناخد أقصى استفاده من الراجل ده قبل ما يسافر ! يعنى بأوصل لباب الطياره

وأنا معصور زى الليمونه أو عود قصب فى مكنة عصير من بتاعة زمان ! اللى بتدخل العود للعصر 10 مرات

لغاية ما تطلع د.... أهله ! وسعادتك برده رجل أعمال ماحدش عارف يتلم عليك ! وكنت جايلك من 10 أيام علشان

نروح للكهربائى مع بعض و تبقى مقابله لكن انت زحلقتنى ولا أجدع شامبو ! ptmnlo123per1106

Dr. Bolbolan
والله ظلمتنى ده انا روحت هناك وسالت الاسطى حسن نفسه لانه كان عامل عملية نزل الشغل فقلت اشوف عملو الواجب والا ايه وقاعد عما ل اوصف السيراتو الفضى وفوجئت بيهم بيقولو انها الكورولا الحمرا بتاعة المدام و دى أمارة اهى
عموما هطلبك بكرة الاثنين بالموبايل لانى هكون فى وادى النطرون ان شاء الله ونتفق نتقابل الثلاثاء ثم يومها كان ورايا كام معاد مهمين وفوجئت بيك بتكلمنى وكان مينفعش الغيهم لكن مفروض علشان خاطرك مفروض الواحد يوقف الساعة هو احنا نعرف كام دكتور عبد السلام

التعديل الأخير تم بواسطة خالدخليفة ; 19-04-2010 الساعة 02:49 AM