قديم 12-04-2010, 09:21 AM
nayra nona nayra nona غير متواجد حالياً

nayra nona is on a distinguished road
هـــو فـــي ايــــــــــــــــــــه!! ؟؟

السلام عليكم و رحمه الله
في البدايه احب اشكر كل العاملين على المنتدى

وبعدين بقي انا موضوعى غريب شويه
انا بقالى فتره بدخل المنتدى عشان كنت عاوزة استفسر عن العربيات البيرليانس عموما و ال frv و السيدان بوجه خاص

و كان الكلام فى المنتدى عن الناس اللى فعلا معاهم العربيه دى .. وكل الناس كانت بتشكر فيها وحتى اللى مش عاجباه ف هى مش عجباه عشان اسمها صيني مش اكتر ولا اقل
وناس كتير متخيله ان العربيه مدام صيني يبقي هتبقي هى والارض في سواا واحد بعد اول مطب واحنا مش مقتنعيين بالكلام دا
و بصراحه من كتر الناس اللى شكروو فيها احنا اطمنا وكمان لآن فيها وسائل امان كتير اوى والتوكيل بتاعها محترم جداا

فعلا اقتنعنا ان العربيه جامده جدااا و سعرها مناسب و الأوبشن اللى فيها عاليه وكمان شكلها رهييب

وفعلا توكلنا على الله وروحنا عشان نجيب العربيه
.
.
.
.

الاقي بقي كل ما ادخل معرض نسأل على العربيه دى

لقيتها مش موجوده فى معارض كتير برغم من انها معارض كبيره ويوجد بها جميع انواع السيارات
وبعدين نلاقي المبيعات فى المعرض يقولنا لا لا لا ابعد عن العربيه دى
دى مش منتشره وخلاص قربت تسقط في مصر
واللى يقولى دا البفاريه هتقفل قسم البيرليانس
واللى يقولى العربيه من اسوء العربيات

والكلام دا اتكرر فى اكتر من 3 معارض

لغايه ما بالفعل قلقونا و اتراجعنا فى قرارنا وقولنا هنشترى عربيه تانيه ( غالبا تيجو اسبيرانزا )
ف انا بجد مش عارفه

هل العربيه فعلا وحشه ؟
هل قله تداول العربيه ممكن تخلى البفاريه تبيعها لوكيل تانى لو يتم التنازل عنها و غلق التوكيل فى مصر ؟

ولا دى مؤامره في السوق المصري لأسقاط العربيـــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــه فى مصر ؟؟؟؟ بسبب سعرها اللى اقل من اسعار عربيات كتير فى نفس امكانيتها وانا شايفه كدا لآن العربيه لو فعلا انتشرت كلو هيشتريها
اصل ليه هدفع اكتر لما ممكن ادفع اقل فى عربيه محترمه برضو

ptmnlo123per183ptmnlo123p er183

اسفــــــه على التطويل

و ارجو سماع الأراء