قديم 07-04-2010, 06:05 PM
الصورة الرمزية mahmoudfs
mahmoudfs mahmoudfs غير متواجد حالياً
من انا؟: محمود فوزي
التخصص العملى: هندسه مكانيكي
هواياتي: ميكانيكي و الالكترونات

mahmoudfs has a reputation beyond reputemahmoudfs has a reputation beyond reputemahmoudfs has a reputation beyond reputemahmoudfs has a reputation beyond reputemahmoudfs has a reputation beyond reputemahmoudfs has a reputation beyond reputemahmoudfs has a reputation beyond reputemahmoudfs has a reputation beyond reputemahmoudfs has a reputation beyond reputemahmoudfs has a reputation beyond reputemahmoudfs has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اي مساعده في الاكسارا انا جاهز

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maged084eng مشاهدة المشاركة

السلام عليكم يا اخي انا كانت الاشارة الشمال عندي مش شغالة فرحت لكهربائي اقعد يحاول يصلحها و فك ال PSI بص عليه و بعدين ماعرفش يعملها و من ساعتها كل ماجي ابطل العربية و اشيل المفتاح تفضل دايرة لمدة 4 ثواني وبعدين تبطل لوحدها و مش عارف اتصرف ازاي و خايف اروح لاي حد يعملي مصيبة تاني
اخي العزيز الكهربائي بتاعك اكيد عمل لك مشكله لازم تشوف واحد مختص بستروين او كمبيوتر للعربيه لتشخيص العطل الذي سببه اللعب في psi.
اما مشكله الاشاره الشمال بسيطه جدا اذا كانت عندك الاشاره اليمين تعمل . و الفلاشر
المشكله من نفس مفتاح الاشاره
CONTROL SWITCHبيكون لاطع شوى لازم تفكه و شويه زيت صدا وكل شي بيعمل .
نصيحه منى لا تدع اي شخص بيقولق انا كهرباء يلعب باسلاك العربيه .... لا فطع ولا فحص بتستر الكهرباء كل شي عندك كمبيوتر!!!!!!!!!!!!!!!!!
وان شاء الله ما بتحصل مشاكل اذا ما تقرب على كهربائي .
CONTROL SWITCH رقم 1
الصور المرفقة
نوع الملف: jpg sss.jpg‏ (57.1 كيلوبايت, المشاهدات 8)

التعديل الأخير تم بواسطة mahmoudfs ; 07-04-2010 الساعة 06:13 PM