قديم 20-03-2010, 06:19 PM
swat
Guest

افتراضي رد: تجرتي في سورية للكيا سيراتو 2010 هاي لاين

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Semsem999999 مشاهدة المشاركة

معلش مع احترامي ليك ولفرحتك بالعربية الجديدة :

طبعا الفرق مريخي وزحلي وزهري وومشترى والمجموعة الشمسة بدرب اللبانة كمان !!!
وهو أساسا لا وجه للمقارنة إزاي يعني عايز تقنعني إني أقارن سيراتو بمرسيدي وبي إم ؟
ده على أساس إيه ؟ وبأمارة إيه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟

ثانيا الموضوع مش موضوع سحب وشد ومين سبق ، الموضوع اعتمادية وعربية تعيش معايا يعني مثلا حضرتك كده وإنت واقف جنب الأمورة (السيراتو) ريح إيدك على الكبوت من قدام شوف اللي هيحصل ، وإعمل نفس الحركة مع مرسيدس وشوف اللي هيحصل ؟؟

أكيد مفيش فرق صح ؟؟؟؟؟؟؟ أكيد طبعا ماهو صاج السيراتو أشد من المرسيدس!!!!

يا جماعة متعيشوش الناس في الوهم ، واللي معاه عربية الله يباركله فيها بس مش لدرجة إني أقعد أنفخ في العربية علشان أنا راكبها واللي يخش يقرا علشان بيفكر يشتري يقولك ما شاء الله ده السيراتو بقت لامبورغيني ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وبعدين زي ماقولن حضرتك قبل كده الكوري على عيني وراسي لكن هل هيعيش زيه زي الياباني أو الألماني أو أو أو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

أكيد طبعا السيراتو هتعيش لملايين السنين ماهي أشد من المرسيدس وفيها بصمة كمان !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!
سيارتي صارت ماشية 20000 كم وما واجهتني فيها أية مشاكل بقى أي أعتمادية قصدك وبالنسبة للكبوت أنا وقفت أكثر من مرة على كبوت السيراتو عند تركيب لا فتات ولم ألاحظ شي بس لاحظت أنه صاج المرسدس أقوى بمرتين مو بخمس مرات لحتى يكون سعر مرسدس 6 أضعاف السيراتو
وبحب طمنك الكوري عاش وحعيعش زي الياباني عندنا في سوريا نصف السيارات كيا ريو وسيراتو قديم وفيرنا وألنترا وكله عايش متل الياباني صدقني
أما أنا ما بتصور فرق المجموعة الشمسية اللي أنت بتتكلم عنه لو مرسيدس 10 من 10 سيراتو 8 من 10 يعني 2 من 10 ما راح أدفع مشانها حق 4 سيارات زيادة
واللي بدو يسألني عن السيراتو أكيد ما راح أقول له روح أشتري مايباخ ب 200 مليون راح قله ألنترا وسيراتو نفس الشكل تقريبا وأرخص ب 199 مليون
أما موضوع البصمة راح أعمل عليه موضوع جديد ptmnlo123per122تحياتي لأحلى مصر
الصور المرفقة
نوع الملف: jpg موت الفيلة.jpg‏ (71.1 كيلوبايت, المشاهدات 31)