قديم 15-12-2008, 03:41 AM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ***إنجاز هندسي رائع لهيونداي ***

ما هو دا اللي باقوله يا احمد .... يعني لو جبت العربيه الهيونداي و زودتلها سيفتي حتجيب فرق العشرتلاف جنيه .... يبقى ايه الفرق ... زيها زي الياباني و الالماني ptmnlo123per111
( الصف التاني من الياباني و الالماني علشان متزعلش - فولكس و اوبل الماني زي ما ديهاتسو وسوزوكي ياباني )
وبرضو هوندا و تويوتا دول قصه تانيه ... زي مرسيدس و بي ام مثلا مع الفارق

و قيس الكلام ده على اي عربيه
السوران برازيلي او مكسيكي ... في النهايه فولكس و اذا مكنتش جديده فالماتريكس برضو من 2002
ومش معنى ان الكادي لايف MPV اني اقارنها بالماتريكس ... دي قصه تانيه خالص

تفتكر انا حهاجم العربيه اللي راكبها ... امال جبتها ليه !!!!
لكن زي ما قلت قبل كدا سعر العربيه 2007 كان فوق الممتاز لكن دلوقتي ptmnlo123per195ptmnlo123p er195
انا مش بهاجم الكوري لكن بهاجم السياسه اللي بيعامل بيها السوق ... عربيه بمواصفات اقل = سعر اقل (و يبقى اسمك شاري عربيه ارخص من غيرها .... لكن مش هي دي الحقيقه - الحقيقه انك في مواصفات مخدتهاش فمدفعتش تمنها.... لكن العربيه مش ارخص على الاطلاق) ptmnlo123per144

لأن زياده الاسعار خلال السنتين اللي فاتوا غير مبرره بالمره .... ولازم وقفه
يعني لو كان زود ايرباج و اي بي اس في الماتريكس او الالنترا كنت قفلت بقي
يغلي اسعاره بس يديني مواصفات قصاد الزياده .... مش بيزود سعره علشان الناس بتشتري !!!!!!!!!!!!!!!!