قديم 09-03-2010, 07:11 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اية العك دة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الآخ المحترم / صاحب الموضوع

طبعآ أنا رديت عليك والحمدلله بدون تطاول ! يعنى أنا اتكلمت عن رأيى فى المنتدى من وجهة نظرى

زى انت ما اتكلمت عن المنتدى من وجهة نظرك ! يعنى انت استعملت حقك بطريقتك و أنا استعملت حقى

بطريقتى ! ثم حدث ما حدث من ردود من بعض الآعضاء كل واحد لديه عذره مثلما أنت كان لديك عذرك

أمام نفسك ! بعدين حضرتك عملت شكوى للمنتدى من تطاول الآعضاء عليك ! ثم رجعت تانى ترد عليهم !

و أنا بصفتى عضو عادى بس أكبر سنآ شويه أرى انك خلاص ! لاترد على أحد انتظارآ للبت فى الشكوى !

حتى لا نزيد الطين بله !

الاخوه الآعضاء بالمنتدى

برده بصفتى عضو عادى ( يعنى ليس لى أى سلطه بالمنتدى ) أنصح بايقاف الردود عند هذا الحد !

و ترك الموضوع للاداره للبت فى شكوى العضو Ice - Wolve وهذا رجاء منى لا أكثر !

Dr. Bolbolan

ليت الشباب يعود يوما فأخبره بما فعل المشيب بى ! ptmnlo123per1127