قديم 08-03-2010, 09:02 AM
corsair
Guest

افتراضي رد: الناس اللي بتقول ان الفيرنا ضايعه بعد 120 كيلو ثانية واحدة لو سمحتوا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالدخليفة مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههه هما الصعايدة كده( اقصد انا ) مزعجين ومتعبين ويدخلوك فى متاهات عجيييييبة بالمناسبة انتو عندنا ميتقالش عليكو صعايدة وجدى كان دايما يقوللى الصعيد يبدأ من اسيوط ( أحترس دى متاهة جديدة)
اما حكاية العربية والله احنا بنكلمك خوفا عليك بس لا اكثر ولااقل لكن ربنا يباركلك فيها لكن انا مش بتريق والله هو انا كنت طايل ده ربنا بعتلى النيسان دى من عنده يبقى هتريق على خلق الله وانا اتمرمطت فى المواصلات ومكنتش طايل ال128 حتى اقوم اتريق لما ربنا يكرمنى؟ مستحيل طبعا وبعدين لازم نهزر معاك شوية علشان تبقى المناقشة فيها شوية طراوة انما تجارب تجارب تجارب دى حتى تقلب ب حر وخنقة يبقى لازم نطرى المناقشات بشوية هزار يعنى وياعم حقك عليا وانا غلطان ليك وللفيرنا
الصحراوى الغربى انضف واحسن من الشرقى بكتير ومن طريق اسكندرية القاهرة الصحراوى واوعى احترس واياك من تقفيل الامبير بالفيرنا دول كوريين وبيموتو فى التهريج زينا (هتزعل تانى اهو ) ههههههههه
بمناسبة الكاسيت فى كهربائى قال لى جورج وسوف بينوم البطارية لان صوته تخين فبيسحب كهربة العربية هههههههه

هههههههههههههههههههههه والله يا عم الصعايدة دول اغلب من الغلب نفسه بس جدك بيقول حكم جميلة وفعلا اتعاملت مع ناس كتير لاقيتهم فعلا بتوع متاهات بس الاكثر ناس غلبانه وعلي قد حالهم وبعدين انا مزعلتش منك ولا حاجه وبالعكس انا بحب النقاش ممكن يكون عندك معلومه انا معرفهاش وفادتني وربنا يسترها عليك والنيسان عربية محترمة وجميلة جدا وربنا يديك خيرها ويكفيك شرها وبعدين انا عندي تتمرمط في المواصلات ولا انك تركب 128 اسئل مجرب انا كنت عامل لجوء سياسي عند الميكانيكي والعفشجي وابعدين انتا مش هتلاقي حد يحب الهزار قدي في المنتدي علشان بس تكون معلومة ليك ولكل الاعضاء اللي زي العسل ديه بس لعلمك الصحراوي الغربي دلوقتي اغلبيته اصلاحات ومكسرين الطريق والله بس هوه فعلا احسن من الشرقي بمراحل ويارجل ربنا يديك ويدينا طولة العمر لما نحب نعمل كدا تاني بخصوص تقفيل الامبير للفيرنا وبعدين جورج وسوف فعلا بيقلل السحب لكن لو حبيت العربية تسحب معاك شغلها ابو الليف واسئل مجرب