قديم 05-03-2010, 08:43 PM
الصورة الرمزية medo akef
medo akef medo akef غير متواجد حالياً

medo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to behold
افتراضي رد: الناس اللي بتقول ان الفيرنا ضايعه بعد 120 كيلو ثانية واحدة لو سمحتوا

احم احم احم يعني انا عاوز اعرف حاجه من حضرتك هو المفروض الفرنا تطير من علي الطريق ولا تتقلب
الموضوع مش سرعه عاليه في طريق مستقيم هو الف شكر طبعا للعربيه انها علي كلام حضرتك مموجتشي ولا تلاقيها بترصص يمين و شمال
الثبات بيتقاس بالملفات شديده الانحدار علي سرعه عاليه و الغرز بين العربيات
انا مجربتش اسوقها علي سرعه عاليه سوقتي لها كلها كانت داخل البلد موتور جبار الحقيقه بس كنت راكب جمب صحبها هي موديل 2004 يعني كورية التقفيل علي 70 ملف هو اه شديد الانحدار بس احنا 4 في العربيه لعربيه زحفت و هي بتاخد الملف و اطر يقطع و هو بيخدو يعني حته و يعدل و حته و يعدل عشان نعدي بسلام و انا الحقيقه كان البي في رجلي لاني كل ما اركب مع حد معاه فرنا يعد يشتم في ثباتها حتي سوقين التكسي بس بالتجنيط بتتقل شويه
ولله مش عارف هيونداي دي بتعمل ايه يعني ايه عربيه ب60 الف وزنها خيفي جدا مش فكره الحقيقه بالضبط ابعادها صغيره بغباء و ترمي فيها موتور جبار زي ده مش فاهم هي حسبه نفسها ميني كوبر ولا حاجه!!!!!!!!!

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ