قديم 25-02-2010, 09:26 PM
الصورة الرمزية dr_eslam_66
dr_eslam_66 dr_eslam_66 غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا شاب ولاكن عمري ألف عام أخرس وقلبي مليان كلام
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: --------

dr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: 127 توب المانى او ايطالى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة master.formats مشاهدة المشاركة

هو ده الكلام... تفتكر في سيارة من الحديثة حنشوفها في الشوارع بعد 20 سنة؟؟ -طبعاً اللي يعيش منا- ؟؟

وفعلا كل برغوت على قد دمه... لو حد عاوز عربية مشاوير طبيعية داخل المدينة ومعاهوش كتير فدي أحسن حاجة ليه خاصة إن الجديد مش بس السعر الأولي... الجديد مصاريف صيانة و قطع غيار مستمرة... فمش بس المهم معاك كام... المهم تقدر تصرف على العربية كام ؟؟
ولو حد عاوز عربية يتعلم عليها فبصراحة حرررراااااااام -مش شرعاً- أنه يتعلم على جديد..
لأنه لازم حيخبط و يخربش ويكسر في الأول... وده في الجديد بيخسر فلوس كتييييييييييييير.. لسه امبارح شايف عربية زيرو بورقها لسة ماتشالش من عليها و الكبوت متني من النص بسبب خبطة من قدام... وطبعاً سايقاها ليدي !!!!! ptmnlo123per172
والله اتحسرت مع اني مش انا اللي دافع..
وكمان القديم بيدي فكرة كويسة عن الميكانيكا الاساسية... يعني خبرة تنفع قدام
ptmnlo123per154 100% كلامك مظبوط جدا جدا
إنتا تقريبا عبرت عن الي في نفسي أقوله.