قديم 22-02-2010, 03:15 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute
افتراضي رد: النيوسيراتو سياره جيده جدآ !

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة dr_3eshoo مشاهدة المشاركة

اي عربيه تتطلع على الطريق الزراعي بالوصف الي حضرتك وصفته تبقى عربيه محترمه و تستحق التقدير و هاشتريها بأزن الله من غير ماتشيل زنبي
على فكره بابا برضه من سن الدكتور بولبولان شباب في التلاتينات و بيجري بس بابا بحكم شغله كدكتور نسا بيطير 150 و 160 و عادي و بيشغل في الاول قران و بعدين اغاني في مره افتكر اتصل بيا من دمياط ليله امتحان الفيسسيولوجي و طلبت معاه يجي يزاكرلي جالي في ساعتين من الطريق الزراعي تقولي ازاي اقولك ماعرفش و بفضله جبت امتياز في الماده دي
طبعا بابا بيحب اليسا قوي و يقولي شغلهالي هههههههههههه
و طبعا حاطتتله شويه ترانسات تيستو عجب حاول تجربها يا دكتور على الطريق مش هاتقل عن ال 180
انا عربيتي الله يرحمها ماكنتش تخلى من منير و جورج واسوف اصل انا بلدي شويه
ربنا يباركلك في العربيه و يديك خيرها و يبعد عنك شرها و يستر طريقك يا دكتور و برضه هاجيب السيراتو
دكتور أحمد ! أنا برده طبيب نساء و توليد جامعة المنصوره دفعة 1978 يمكن نكون أنا ووالدك زملاء أو من

دفعه متقاربه ! عمومآ لى الشرف بهذه المعلومه ! وأنا عندى التيستو بس لسه ما جربتهاش على السياره و ربنا يستر !

بس بصراحه ما أحبش أسمع جورج وسوف الا لو كنت لابس الجلبيه و الطاقيه و الشيشه فى يد و الخرزانه فى اليد

التانيه ! ههههههه - اشترى السيراتو و مش ح تندم بس لا تقارنها بالباسات ولا الجيتا و ربنا يسترها معاك !

Dr. Bolbolan ptmnlo123per122

ليت الشباب يعود يوما فأخبره بما فعل المشيب بى ! ptmnlo123per1127