قديم 21-02-2010, 01:09 PM
الصورة الرمزية dr_eslam_66
dr_eslam_66 dr_eslam_66 غير متواجد حالياً
من انا؟: أنا شاب ولاكن عمري ألف عام أخرس وقلبي مليان كلام
التخصص العملى: مهندس مدني
هواياتي: --------

dr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond reputedr_eslam_66 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أوبشنز غير موجوده فى التيدا

ptmnlo123per144 أنا فعلا مش عايز اكون متحامل ياجماعة على العربية بس خلونا نتكلم باعقل ونحلل بامنطق:
أولا التيدا هنا في الخليج مش هيا العربية الياباني ياعني ثانيا معلش أنا ايه الي يخليني اروح أشتري تيدا وأنا بتمنها ممكن اركب كرولا 2009 (حاليا نازل عليها عرض 120,000) هتقولولي الفتيس ماشي همشيها شوية الفتيس.
معلش طولوا بالكوا عليا شوية إيه الي يخلي العربية قمة في الإتزان والأداء ياعني , الماتور جميل جدا شديد مافيش كلام 1600 على عربية خفيفة يخليها تجريي زي الرهوان تسارع آخر حلاوة بس العربية خفيييييفة ياجماعة إتزان إيه الي بتتكلموا عليه, على فكرة بقى أنا بتكلم عن تجربة انا فضلت راكب التيدا حوالي 4 شهور.ptmnlo123per1106
العربية حلوة بس سعرها دا في مصر يجيب حاجات أحلى منها أو توفر منه شوية وتجيب عربية زييها.(من الآخر)
طيب انا مش هقارن التيدا بكرولا مثلا هتقولولي اعلى منها طيب ماتيجوا تقارنوها بالسوبر صالون. (ماتور - كماليات - عفشة وكمان وزنها وماتنساش الإتزان بقى - سمعة طيبة - إعتمادية - وأخيرا سعر)
إعمل المقارنة في دماغك كدة وماتنساش السعر على فكرة.
معلش ياجماعة وأعتذر لكل ملاك التيدا ومنهم أخويا وإسمحولي أختلف معاكوا السعر ده مايليقش على العربية دي الي بتتباع في مصر العربية كويسة بس سياسة الوكيل التسعيرية فاشلة.

ومش عايزين بقى ردود متهورة كدة الله ينور عليكوا الإختلاف في الرأي لا يفسد للود قضية.