قديم 20-02-2010, 04:14 PM
الصورة الرمزية m.genedy
m.genedy m.genedy غير متواجد حالياً
من انا؟: مصري
التخصص العملى: مدرب كرة قدم - محاسب ضريبى
هواياتي: كرة القدم-الكمبيوتر-السيارات

m.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ذكرياتى مع السيارات فى هولندا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة homosh مشاهدة المشاركة

بجد يا أستاذ جنيدي موضوع أكتر من رائع تقريبا مفيش حد من الاعضاء الا و متابعه ودي حاجه تحسبلك بصراحه من التشويق اللي بتعملوفينا وطريقه السرد لدرجه اني اول ما بدخل المكتب الصبح قبل ما اخد القهوه بفتح المنتدي أشوف إيه الجديد في الموضوع بتاع حضرتك ptmnlo123per171
بس واضح يا استاذ جنيدي ان في حاجتين حضرتك بتحترمهم جدا
العربيه الأصيله ptmnlo123per122والست الجميله ptmnlo123per160
ههههههههه
يا باشا مستنين الجديد علي نار وربنا ما يحرمنا منك ولا من مواضيعك المميزه
الف شكر لسيادتك على المتابعة
وملاحظتك فى محلها جدا
فعلا..مع اضافة بسيطة
هنا من الممكن ان تجد سيارة عادية مش اصيلة
لكن من الصعب جدا ان تجد امرأة غير جميلة.

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dr. Bolbolan مشاهدة المشاركة

و بعدين يا أخ كمال انت و عم جنيدى ؟ مالكم و بتوع المنصوره اللى شبه بعض ؟؟ ptmnlo123per111

شايفنى ساحب بقره فى ايدى ولا بأقول هييييه هيييه " أبويا اتحرق ...هيه " ؟؟ ptmnlo123per195

Dr. Bolbolan ptmnlo123per1147
منصورى ابن منصورى ابن المنصوره
العفو يا دكتور عبد السلام
انا لم اقصد اى شىء يسىء لاهلنا فى المنصورة
على العكس تماما.ولو تلقى سيادتك نظرة مرة اخرى على الطريقة التى تعرفت بها على صديقى محمود لعرفت ما اقصد
هذا الرجل لم تكن بينى وبينة اى صداقة او معرفة -مجرد بنصلى فى جامع واحد وعندما علم من بعض الاخوة الذين يترددون على نفس الجامع -بأنى تعرضت لحادث وموجود فى المستشفى صمم ان يحضر لزيارتى ومن وقتها تكونت علاقة وصداقة حتى الان والحمدلله-وهو رجل بمعنى الكلمة وشخصية طيبة جدا وطيبتة بالفطرة وغير مصطنعة وماقصدتة من اسلوبة فى الكلام هو طريقة الالقاء فقط ارجوا المعذرة
ان كان حدث سوء تعبيرمني

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bmkbmk مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههه
انا بقول برده معقول دكتور عبدالسلام لحد دلوقتى ماعلقش على النقطة دى
انا لسة واحد من اصحابى اللى من المنصورة مكلمنى فى التليفون من 5 دقايق والله وكان واحشنى جدا و بقالى مدة ماشفتوش
و طبعا اللى اقصده يا دكتور و اللى اكيد استاذ جنيدى يقصده برده فى أهل المنصورة
ان كلهم نفس طريقة الكلام و نفس بشاشة الوجه و التلقائية فى الحديث و طبعا الكثير من الذكاء و بعض الفذلكة ههههههههههههههه

و صباحك فل يا دكتور
فعلا انا اقصد كدة
وكل الحب والاحترام
للمنصورة.