قديم 15-02-2010, 10:49 PM
goooogle goooogle غير متواجد حالياً

goooogle has a spectacular aura aboutgoooogle has a spectacular aura about
افتراضي رد: طلب من الاعضاء الكرام

انا لفيت على كل الموزعين دول معدة جابر عبد الشهيد و اتصلت و ملقتش الون بس هتزل قريب انشاء الله

وانا بفضل الخليجى عن التوكيل لى بقااا ؟؟؟؟؟؟؟؟

الاول السعر انا اولة بى جنية احتة فى جيبى احسن الجنية يدفينى و يوكلنى و يشربنى

تانى حاجة الخليجى قوة التكفيف بتاعة اقوة بكتير من التوكيل حد يقلى لى بقاا ؟؟؟ علشان بيتعمل بموصفات سعودية و السعودية درجة الحرارة عليا متلقييش العربية بتسخت و تلقى التكيف تلاجة

واحد يقلى الضمان هقلة الضامن ربنا العربية شريها زيرووووووووووووووووووو

بسو يا جماعة العربية دى انا جربتها مرة فى سوقتها على طريق الصحراوى تحفة فنية الى يقلك العفشة نشفة مش صحيح

و نجى على موضوع ان العربية بتحدف غير صحيح عشان تريح نفسك مفير عربية بتحدف خالص يبقا متتصنعش و متطلعش من الشركة نفسها لئن العربيات بتتجرب قبل مبطتلع من المصنع

تانى حاجة ابعدو عن الكويتى و الاردنى السعودى رقم واحد فى الخلايجى

انا لقيت عربية نفس الون الى عوزها و سعودى بس نقصة حاجة تفها اوووى لو تلحز فى الشمال زوراين اول زرار بتع اضائة الطبلوة و التانى الى جمبة بتع قوة اضائة الفونيس

لمة ملقتش الزرار الى على الشمال دة مشترتهاش الرجل استغرب جدا ههههههههههه و قلتلة فلوسى فى جيبى مدفيانى من السقعة و البرد ههههههههههه و ملقتش فيها طفية السجاير مع انى مش بدخن

نصيحة الى بيشترى و الاخ الى عوز يشترى عربتة للبابة العربية سعرها الخليجى السعودى يتروح بين 122 و 123.500 لقيت اعلة من كدة يبقا حرامى

و فى حاجة الى بتقلى عليها صيانة صدقنى بلاش الوسواس دة العربية بتيجى زيروووو يعنى بعد ال 1000 كيلو تغير زيت و تحت ال 10000 كيلو من برة مش درورى فى التوكيل يعنى وفر فلوسك و هوة هوة الزيت

و اشترى دماغك و رحت بالك و عربيتك معاك و محافظ عليها فلة شمعة منورة

بس انا اسمع ان جابر عبد الشهيد دة اقوة من ياسر سمير ريان و نصيحة للى عوز يشترى ميشتريش من معرض حرمية اكيد كلهم هيقلبوك فى اى حاجة لكن الموزع لمة تجى تحسبها مش هيبقا فاضى انو يضربلك فى العربة ولا يقلب منها حاجة

و انا جاهز لو حد عندة اى استفسار انا لفف جامد جدا فى التوكيلات و الخليجى و كلوووة