قديم 11-02-2010, 12:02 PM
الصورة الرمزية ESL NSR
ESL NSR ESL NSR غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس اتصالات

ESL NSR is a glorious beacon of lightESL NSR is a glorious beacon of lightESL NSR is a glorious beacon of lightESL NSR is a glorious beacon of lightESL NSR is a glorious beacon of lightESL NSR is a glorious beacon of light
افتراضي رد: النيوسيراتو سياره جيده جدآ !

أنا مش هرد على أي حاجة فنية على العربية لإن مايفرقش معايا كتير تقرير عن النيو سيراتو رغم إحترامي وتقديري للعربية دي ... بس بجد منبهر جداً بأسلوبك يا دكتور في الكتابة والسرد ،خليتني أندمج معاك كأني أنا الي سايق وأنا شخصياً بتشدني المشاركات الي زي كده في أي منتدى أياً كان نوعه وأياً كان نوع المشاركة وخصوصاً إني من محبي الكتابة بالطريقة دي -على أدي- الي بتعتمد على التشويق وجذب القارئ من هدومه ptmnlo123per154 ...

وليا كام تعليق:
* مستغرب حقيقي من طريقة كلامك وكأنك شاب في العشرينات من عمره مع إن صورة حضرتك واضح إنك شاب بردو
<label for="rb_iconid_10"></label> بس مش أقل من الأربعينات ، ودي إن دلت على شيء فهي بتدل على روح حلوة ...
* أحب بس أنصح أي شاب بيقرأ الموضوع ده إن الدكتور على أد ما قرأتله في المنتدى هو راجل خبير بالعربيات ومش أي حد يحاول يقلده في طريقة السواقة -هذا العمل بواسطة محترفين
وينصح بعدم تقليده في المنازلptmnlo123per169- ... ولو إن بردو يا دكتور نصيحة من أخوك الصغير دايماً نخلي بالنا وربنا يسترها مع الكل ...

التعديل الأخير تم بواسطة ESL NSR ; 11-02-2010 الساعة 12:08 PM