قديم 07-02-2010, 01:04 AM
الصورة الرمزية POP EL GAMED
POP EL GAMED POP EL GAMED غير متواجد حالياً
من انا؟: بوب الجامد
التخصص العملى: I.T Administrator
هواياتي: كمبيوتر وسيارات

POP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بعد شكر بوب الجامد... أخيرا ركبت الرينبو

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lotfyonline مشاهدة المشاركة

دكتور بلبلان جزاكم الله على النصيحة ptmnlo123per171
بوب الجامد : ربنا يكرمك انا فعلا بنقل على ال 3000 واعلى حاجة جبتها على الخامس 120 كم وكانت بين 4000 و 4500 لفة وانا مش محتاج اكتر من كدهptmnlo123per169
انا دلوقتي عندي مؤتمر بحضره من الصبح لغاية 7 مساءا وبروح مش شايف قدامي واخر الاسبوع مسافر اول ما ارجع هكلمك نتقابل ويا رب تكون خرجت من المود بتاع اليوم اللي قابلتك فيه
ptmnlo123per142 ... ربنا يوفقك للخير.
بالمناسبة الزراير اللي في التابلوه بتاعة الانتظار والسنتر مش منورة ولما رحت للكهربائي قالي تعالى في يوم من الصبح افورهم واصلحهم لو ينفع او نشتري زراير استيرادبس تمن الواحد 50 جنيه ....... ايه رايك يا باشا
والله يا دكتور هى من وجهه نظرى المتواضعه مش مستاهله 100 جنيه عشان زرارين شغالين مش مستاهله لو بايظين اقولك ماشى انما طلاما قايمين بوظيفتهم مش موضوع يعنى انت كده كده هتتعود على الاماكن بتاعت الزراير ومش هتبقى محتاج تبص عليهم وانت بتستخدمهم اساسا بعد كده ولو الكهربائى بيفهم ماشى يحاول هيفتى ويفورهم ويقولك معلش ماتوا فى الحرب يبقى بلاش منه خالص واهم مقضيين الغرض
ونتقابل على خير يا دكتور احتمال يكون فيه مقابله للمنتدى قريب عايزين نتجمع بالرينو مع بعض انا وانت ومحمد مجدى عشان نكتسح المنطقهptmnlo123per122

انتظروا تجربتى مع رينو فلوانس