قديم 05-02-2010, 11:08 PM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الله يحرقهم كلهم !

معلش يا دكتور .. انا عارف انها حاجه تضايق و تزعل ... لكن هي دي بلدنا ...
تعايش و تناسى ...
عن نفسي اول ما جبت العربيه لقيت واحد حافر لي على الكبوت خطين بالطول و خطين بالعرض .... يعني عمل 9 مربعات
تقريبا كان ناوي يلعب اكس او ( X O ) بس الظاهر ملحقش ... طبعا انا اتنكدت جدا من المنظر ...
بس يظهر انه تاني يوم ندم على غلطته و شطب على اللعبه ... بمسمار ptmnlo123per1147

ده طبعا غير الزلط و السن كل يوم و التاني ...
تلاقي جرار سن و لا قلاب بيجري على الشمال و السن ( زي الزلط كده بس صغير و حوافه حاده ) يتطاير يمينا و يسارا ... و الجدع اللي يهرب منه
تالت كسر في الازاز يتحقن عند دكتور خالد .... ده غير اللي بيجي في الصاج ...

بس اكتر حاجه مضاياقني ليه الناس بتعمل كده ... هل وصلنا لنوع من الغل و الحقد بين الطبقات لدرجه ان في طبقه احساسها بالفشل طاغي عليها ونجاحها الوحيد هو تشويه ممتلكات الاخرين
وان عيل 8 ولا 10 سنين هربان من البيت التعيس او مطرود لعبته مسمار مصدي يجرح بيه صف عربيات
ولما يكبر يبقى سواق قلاب ولا مقطوره محشش يجري على الشمال ويطير على المطبات علشان يوزع جزء من حمولته الغاليه على عربيات الناس

نقول ايه ...حسبنا الله و نعم الوكيل ...و الحمد لله على كل شيء

من تواضع لله رفعه
The ultimate car
would be designed by Italians
engineered by Germans
built by Japanese &