قديم 03-02-2010, 02:50 PM
asyl84 asyl84 غير متواجد حالياً

asyl84 has much to be proud ofasyl84 has much to be proud ofasyl84 has much to be proud ofasyl84 has much to be proud ofasyl84 has much to be proud ofasyl84 has much to be proud ofasyl84 has much to be proud ofasyl84 has much to be proud ofasyl84 has much to be proud ofasyl84 has much to be proud of
افتراضي رد: تقرير عن النيوسيراتو أثناء و بعد صيانة الآلف !

[quote=Dr. Bolbolan;130161]دايمآ الناس مستعجله ! و كله يغنى على ليلاه ! ( مع احترامى لحضرتك طبعآ ) !

و مع انى ردى على حضرتك ح يحرق الموضوع ! بس هوه يتلخص فى كلمتين ! اذا كانت الفلوس اللى معاك

تحويشة العمر ! واذا كانت سواقتك على قدك شويه واذا كنت من الناس اللى مابتحبش المغامره و بتقلق من أى

كلام تسمعه أو أى حاجه تحصل لها ! فأنا أرشح لك الالنترا ! رغم انها جرايه برده بس أرخص والكلام عليها قليل !

Dr. Bolbolan ptmnlo123per122[/quot
شكرا ليك يادكتور طبعا بس انا كنت اقصد بسواقتى انها محترمة انى بحب جداا احافظ على حاجتى مش قصة الجرى لا انا سواقتى مش على اداها خالص انا على الرغم ان عمرى 26 الا انى الحمد لله بسوق من اكتر من 15 سنة يعنى ايام اعدادى مثلا وبعرف اتعامل مع السرعة كويس انا بس عارف ان كل كبير فى الاكبر منة والله وحدة هو الاكبر ومش طلبة حوادث لان الى بيتكسر مش بيتصلح حتى لو كان انسان انا كل مشكلتى انى قلقان من الكلام وبس الناس بتكلم كتير عنها واى عربية جديدة عيوبها مش هتبان اوى خصوصا ان عربيتى شاهين يعنى اى حاجة بالنسبة ليا ومقارنتها بالشاهين فى السحب والكلام دة هيبقى حلو لكن فى المتانة اعتقد ان عربيتى تكسب ومش لاقى حد هنا يفييدنى صح ويقول تقييم معقول عن العفشة والعيوب بتاعتها يعنى انا اقدر اقيم عربيتى كويس وقبل ما اقيمها لازم اقيم نفسى واقول انا سواقتى شكلها اية لان السواقة مش ندوس على البنزين ونمشى وبس لكن دى متعة وانا احب متعة القيادة ياريت تفكر تانى وتقول لكن قصة انها تحويشة العمر لا دول بسلف كمان من الاهل والنترا 99 الف وسيراتو 103 الف يعنى ال4 الف مش هى الى هتزود الطين بلة وشكرااا