قديم 25-11-2008, 12:33 PM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أفيو ولا فرنا و لا لانوس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة agamy_apc مشاهدة المشاركة

اعتزر للاخوة المشاركين في الموضوع ... لان الغرض من الموضع من وجهة نظري هو الايضاح و ليس الخناق و من الواضح ايضا ان الجميع مقتنعين برئيهم ... عموما كل سيارة لها مميزات و لها عيوب ... و ربنا يوفق الجميع...
حضرتك مش محتاج تعتذر عن اي حاجه .... هي يمكن المناقشات هنا سخنت شويه .... بس معتقدش ان كان فيه اي خناق ..... و اتمنى ميكونش فيه اي ضيق .... ... لان كلنا في النهايه هدفنا تبادل المعلومات و الاراء
واختلاف الرأي مش معناه ان حد صح والتاني غلط ..... بالعكس يمكن اكتر المناقشات هنا كانت بيني و بين بوب الجامد و اعتقد اني كنت موافقه على حاجات كتيره و مختلف معاه في بعض النقط ..... و متهيألي لو كان زعل من اي حاجه كان قال ... لأننا في النهايه اخوات ... احنا مش جايين هنا نتخانق!!!

وارجو من حضرتك تشوف الموضوع ده
http://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=3141

على اد ما كان فيه جدال قوي جدا .... لكن ظهرت كميه معلومات استفدت منها شخصيا و كتير شاركو بالموضوع و قالوا نفس الكلام
انا حسيت ان حضرتك زعلت مني ساعه لما قلت ان فيه تشابه في المواضيع و وضحت وجهه نظري ....
احنا في مصر كل وكيل بيقول ان عربيته احسن عربيه في الكون و ده متوقع لكن للأسف بيوصل الموضوع الي مبالغات كتيره و تحميل العربيات مواصفات مش موجوده فيها ... واللي بيزود ان الصحافه ماشيه ورا الوكيل بالطبل و الزمرptmnlo123per154ptmnl o123per154انا مشفتش جرنال بيكتب مميزات وعيوب اي عربيه .... يا اما كلها مميزات ملاك طاهر .... يا اما اسواء عربيه في الكون و ده بيبقى ليه غرض تاني.
ودي ميزه المنتدى .... بنتبادل ارائنا اللي بتوضح الامور من تجاربنا الحقيقيه
بالعكس انا شايف ان تطور المناقشه وضح نقط جديده .... على الاقل عن نفسي كنت بقول ان جي ام وضعها يقلق وماكنش عندي اي اعتراض على الافيو كعربيه .... وصلنا دلوقتي ان الافيو المصري في ناس اشتكت منها و عيوب تقفيل ..... متهيألي اكيد كلنا استفدنا من المناقشه....
معلش انا طولت جامد بس اخر حاجه عايز اقولها :- أ/ عجمي ... ارجو متكونش زعلت مني ..أو بوب الجامد ... و اذا كنت زعلت اي حد .... ارجو قبول اعتذاري .... و تقبل حسن النيه مني.... ولكم الشكر