قديم 30-01-2010, 10:55 AM
الصورة الرمزية POP EL GAMED
POP EL GAMED POP EL GAMED غير متواجد حالياً
من انا؟: بوب الجامد
التخصص العملى: I.T Administrator
هواياتي: كمبيوتر وسيارات

POP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ziadamro2003 مشاهدة المشاركة

متشكر يلباش بس معلش ممكن تشرحلى ايه ال RPM
لاتى لسه جديد فى الرينو ومعنديش خبره فيه وبالمناسبه انا لسه مغير طقم بوجيهات
والعربيه بتقطع فى المشى مش عارف ليه
وشاكر لمجهودك وباعتذر على اسئلتى الكتير
ولا يهمك يا باشا عداد ال RPM بالعربى عدد اللفات فى الدقيقه بيبينلك عدد لفات الموتور اد ايه فى الدقيقه الواحده وهو مالوش دعوه برينو ولا مرسيدس ولا دايو ده عداد حاجه ستاندر زى عداد السرعه كده وهو بيكون كبير زى عداد السرعه هتلاقيه جنبه ومترقم على ما افتكر فى عربيتك من 0 ل70
واختصارا للوقت والمجهود كده البوجيهات اللى عندك بايظه وواخده رطوبه او سلك البوجيهات عايز يتغير ولو العربيه مكانتش بتقطع قبل ما تغير طقم البوجيهات ده يبقى البوجيهات بايظه وغيرها تانى لو كانت بتعمل كده برضه يبقى فيه احتمال ان سلك البوجيهات بايظ وعايز تغير سلوك البوجيهات وابقى طمنى عليك يا باشا

انتظروا تجربتى مع رينو فلوانس