قديم 05-01-2010, 11:23 PM
الصورة الرمزية POP EL GAMED
POP EL GAMED POP EL GAMED غير متواجد حالياً
من انا؟: بوب الجامد
التخصص العملى: I.T Administrator
هواياتي: كمبيوتر وسيارات

POP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond repute
افتراضي رد: يا استاذ بوب ساعدني في شراء الرينبو

[QUOTE=lotfyonline;119625]
السلام عليكم
بصراحة مش عارف اقول ptmnlo123per1127ايه انا حاسس ان اعضاء المنتدى ده اكتر من الاخوات وياريت تساعدوني في طلبي علشان ادخل في الدايرة المحترمة دي
انا معايا عربية مازدا 323م مو 82 بصراحة العربية حلوة جداً لأني بحافظ عليها جدا وده من طبعي بس عاوز اغير لعربية اعلى شوية في رنج 30 الف واهم حاجة تكون بتكييف وبور ودورت لغاية ما لقيت الرينو رينبو في الرنج ده بس مش عارف عنها غير القليل وبعد ما قريت الكلام اللي مكتوب عنها في المنتدى حبيت العربية وحسيت انها محترمة لذلك ارجو مساعدتي وخاصة من المتألق أ / بوب و أ/ محمد رينوهاوي في قراري هل صح ولا في اختيارات اخرى مع العلم اني ساكن في حلوان وشغال في وسط البلد يعني بمشي بالعربية حوالي 40 كم يوميا
ولو تعرفو ادور على العربية فين بحيث الاقيها حالتها شاذة زي مابيقولو.
وجزاكم الله خيرا
د/ احمد
Lotfyonline@hotmail.com[/QUOTE]

باشا اولا احب اقولك ان الرينبو عربيه محترمه ومعمره جدا ومفيش اى مشاكل من موضوع المشوار ال40 كم يوميا ده خالص الموتور بتاعها معمر جدا
والعربيه كعربيه عائليه هى واسعه ومبتحكش فى المطبات غير وهى متحمله جامد يعنى محمل العربيه والشنطه تاخد المطبات براحه مش هتحك انما لو خدتها بسرعه هتحك ول خدتها بهدوء هتلاقيها عاديه جدا ومبتحكش فى اى مطب وهتحس انها عاليه مع انها مش عاليه بحيث ان ثباتها يتأثر لان العربيه ثابته جدا على السرعات
ومع الاسف مقدرش افيدك فى موضوع عربيه تكون حالتها حلوه لان مفيش اى رينبو للبيع قدامى دلوقتى
واخيرا احب اشكر حضرتك على الثقه الغاليه دى وارجو انى اكون افدتك

انتظروا تجربتى مع رينو فلوانس