قديم 05-01-2010, 04:24 PM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الطرق الريفية عشوائية وهمجية

ولا بعيدا عن الموضوع اسمحلى احييك يادكتور على الاسلوب الواضح المسترسل والالفاظ القوية وبجد انا بحب اقرا مواضيعك

وثانيا المشكلة فى رائ الشخصى سلوك ادامى احنا اتربينا على عدم مراعة شعور الاخرين وعدم الاهتمام بالمصلحة العامة والكلام ده بيطبق فى كل المجالات

يعنى انا حستفيد ايه لما اعمل مطب غير انى حقزى الناس والعربيات والاهم هلى الطرق الزراعية والرفية بتاعة جرى اصلا انا مرة كنت فى ادكو وعاوز اروح الاسكندرية ففى من على الدولى وانا ماشى طرق رئيسى الساعة 11 بالليل ماشى مافيش غيرى وماشى بقالى حوالى 20 دقيقة والطريق زى الفل وفجاءة اكلنت مطب اهالى على 90 كم/س والعربية طارت واتهبدت ووير الدبرياج اتقطع والمساعدين خفت وكانت ماساه يومها والمشكلة انى بالليل متاخر حد ممكن يقولى استفاد ايه اللى عمل المطب غير حب الاذية لانه لو لافعل خايف على الناس يحط يافطة قبل المطب بفترة توضح ان فيه مطب

وشكرا يادكتور للموضوع خلتنا نفضفض شوية