قديم 18-12-2009, 02:39 AM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الجمارك تقف في طريق أرخص سيارة في العالم!

انا مش عارف ليه نجمع السيارات فى مصر دة بيحرمنا من ميزة الجودة بادنى المستويات كله بيصب فى خانة ومصلحة صاحب المصنع او التوكيل وكمان مفيش فرق فى السعر مغرى ؟؟؟ والله حرام انا مستغرب ازاى كل الصانعين العالمين يققبلوا بمستوى الخامات والموردين فى الصناعات المصرية انا مستعد ادفع 15000 او 5000 او 10000 جنية فرق ولا انى اخد عربية مستوى التقفيل فضيحة والله ان الفروقات بين الابواب كلها واضحة وغير متوافقة الخ فين Qa
QA ,والكلام دة كله يعنى مفيش فرق فى السعر اللى بيوفر الوحيد واللى مستفيد هو المجمع المحلى الموردين اصحاب الذمم الواسعة اقل المواصفات باسعار مرتفعة دون فارق سعر افترى وشكرا