قديم 16-12-2009, 07:54 PM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تجربة قيادة هوندا بايلوت 2009

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sam ram مشاهدة المشاركة

تقرير هايل ... و دويتو رائع ... وتعقيد للركب
X5 2010 تتباع مستعمل ....يعني هو جابها تمشيه حال ولا تصبيره لحد ما يوصل الديليفري ptmnlo123per195
معنديش كلمه اقولها مخدش عليها انذار او ايقاف عضويه !)#()$_@#)$%_×^!!!!
دي عالم مفتريه والله ... حسبي الله ونعم الوكيل
الاودي واضح ان سياستها التصميميه بقت كده خلاص ... تثبت شخصيه واحده لكل عربياتها (هي شخصيتها مميزه صحيح لكن الكلام ده ممكن يمشي مع البورش لكن كده ممل اوي بصراحه وفقر تصميمي )

بس بجد تست درايف هايل يا محمد باشا
والعربيه ما شاء الله جميله لو بتفكر تجيبها للكويت ... لكن في مصر هنا حتبقى عربيه هيروغليفي فعلا على رأي دكتور عبد السلام
الناس هنا اخرها برادو(اتوبيس خاص) و باجيرو ... وساعات بشوف سوكويا جمرك او لوحات ديبلوماسيه
هوندا اخرها معانا ال CRV

بس السؤال ... العربيات الخلوزعيه المستعمله دي (مع انها لسه منزلتش اساسا مش عارف استعملوها امتى دول !!!! )
بيبقى سعرها كام مقارنه بالزيرو منها ؟؟

وفي انتظار تقرير ال XJ
ده مفيش احلا من الهيروغليفي ... ده حتى بيبقى كله صور
اولا منور الموضوع يا باشا والله و الف شكر يا باشا على المجاملة
اما بالنسبة لل X5 اللى الاخ استعملها اسبوع و رجعها و جاب اودى فانا بصراحة هنجت و معرفتش افسرها لكن بما ان شريف باشا مواليد الكويت و فاهمهم اكتر منى اقترح ان السبب ممكن يكون حاجاة من الاتنين والله اعلم
1- انه اكتشف انه محتاج صف كراسى زيادة
2- ان واحد من الربع (الاصدقاء) جاب X5 فا الاخ ماحبش ان يبقاله مثيل (عادى جدا هنا)
السبب من وجهة نظر راجل المبيعات .. الاودى احسن من البى ام و الدليل قالولوه

و ده على رايك ياباشا اكبر مثال على عدم تقدير النعمة ... الحمد لله على نعمة العقل

و الف شكر يا باشا .. انا لو جبت العربية هيكون للكويت طبعا يا باشا ان شاء الله و بوجه اخص انها هتكون انسب للسفر البرى هو انا اقدر على جماركها .. دانا لو جبتها اصلا للكويت هيكون بالقسط و خلع الدرس انا يوم ما اجيب عربية لمصر اخرى يوم ما افترى اوكتافيا او جيتا

فاكر لما كنا بنتجادل و بنقول الكايين ضيقة

و اسعار العربيات يا باشا هديك مثل
RS6 كانت موديل 2007 و تمنها تقريبا ما يوازى 560 الف جنيه و هى جديدة تمنها تقريبا 800 الف ... متهيألى فى مصر تمنها جديدة على الاقل 2 مليون و نص .......

و لو مصرين على تقرير ال XJ الجديدة ... انتو حرين و انا مبدئيا هحط صورتها فى التوقيع ... علشان الصدمات تبقى متدرجة يعنى الالاول فينيقى و بعدين هيروغليفى و نهارك زى الفل يا باشا

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!

التعديل الأخير تم بواسطة bmkbmk ; 16-12-2009 الساعة 08:08 PM